Vem har gått i dessa skor...



Det är spännande med antika ting, det finns en historia bakom. En historia man oftast inte vet någonting om , men som är faschinerande att tänka på.

Som dessa helt underbara skor, vilket barn har tagit sina första kliv i dem, sprungit omkring på gräset och lekt?

Med gamla ting kommer en gammal historia, vare sig man vet den eller får föreställa sig den. I det här fallet ger mig tanken ett leende på läpparna då jag fantiserar tillbaka i tiden om det lilla barnet som tog sitt allra första kliv i dessa skor då de var helt nya och oanvända...*ler*


*******************
Äntligen har jag vackra vingar i mitt hem...


Idag har jag litegrann planerat. Det ska sys lite ljuspåsar och förvaringspåsar, jag ska stansa smycken samt  åka på loppis, måla lite och hälsa på mamma samt besöka Madame Nyberg. Kanske ska försöka slita mig från datorn om nåt av det planerade ska bli av *fniss*




Kommentarer
Postat av: Lallis

Jag har nästan likadana vingar hemma och älskar dem! Nej de små har jag inte och de är ju bara ursöta:)

Och jag tycker som du. det är så spännande med gamla saker. De har alla en historia.Och det är spännande.

Kram Lallis

Postat av: Jenny/ Jema Rose

SÅ söta små skor!!!



Vingarna är verkligen vackra..!



Ha det GOTT!



KRAM, Jenny



<3

2009-01-31 @ 12:51:17
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Sara

Vilken tur du har som hittat så fina gamla skor. Mitt ex har ett pår jättegulliga gamla barnskor som jag nog skulle lagt beslag på när jag flyttade=) Men du, dagbädden...skulle kunna göra mycket för att få en sån. Hör av dej om du tröttnar på den ler. Ha det bra!

2009-01-31 @ 13:27:11
URL: http://mantrivsjuhemma.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Du har fullt upp med andra ord. Så söta skor.



Ha en skön helg!

Kram Ullis

2009-01-31 @ 22:37:33
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: ninni

hej

Men va roligt att din mammma o pappa ska skaffa hund,så mysigt!!

Du är hon fortfarande intreserad av deon som vi pratase om på spikfabriken,tängte beställa lite aleovera produkter i dag,kanske du vill ha något som är bra för kroppen o ditt välbefinnande?

Fint med änglavingarna!!

Hur går det med skåpförsäljningen? kanske är det sålt redan.

ha det så gott o titta över någon dag så du får träffa mina små sötnosar,dom börjar bli riktigt goa nu.

kramis

ninni

2009-02-01 @ 09:35:48
URL: http://mormorelsie.blogspot.com
Postat av: sussie

I love din dagbädd så så himla fin.....kram snowwhite-sussie

2009-02-01 @ 10:23:44
URL: http://snowwhite-sussie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback