Glada minnen - vackra sommar

Kollade igenom alla bildmappar på datorn igårkväll och log stort när jag hittade bla dessa 2:

Det är jag och min syster som för ca 2 år sen var på cykelutflykt här i Valbo. Vi hittade en rolig gunga i Mackmyraparken så vi var inte sena att ha lite skoj :) Barnasinnet kommer jag aldrig göra mig av med...hihi!!

Och här är en otroligt vacker sommarkvällsbild från en badplats i Hedesunda för också den 2 år sen. Vackert!!!


Jag är nu idag onsdag inne på min 3:e semesterdag och det känns overkligt lyxigt att inte behöva gå tillbaka till jobbet än på ett tag :) . Men jag har inte lyckats slappna av riktigt än, är på hugget, lite rastlös, stressad och sådär på hugget på att åka till jobbet snart. Men snart ska jag väl lyckas koppla av ordentligt :)

Får se vad dagen bjuder på idag, skulle varit skoj med nåt mysigt!




Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Skönt att du har fått semester nu. Hoppas att ni har haft lika fint väder som vi har de senaste dagarna. Härliga bilder. Den på solnedgången var ju otroligt vacker. Det brukar ta några dagar innan man har slappnat av så du har ju bara det sköna att vänta på.



Kramisar Ullis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback