My Darling!


Ja nu har jag och Älsklingen kramats och pussats ikapp den vecka han varit borta :)

Igår var vi ute och käkade på en lokal restaurang som heter Quick Inn. Trevligt att få sitta ute i solen och njuta. Jag kan inte hålla mina händer i styr och tafsar mest hela tiden på min goding..hihi! Har nog varit som en dryg liten igel på honom dessa 2 dagar han varit hemma, men jag tror han har tyckt att det varit rätt mysigt han med. Såklart man vill vara nära varandra när man är kär!! Jag är så himla lycklig - jag är störtkär och döförälskad i den här killen efter 9 år ihop - det är kärlek det *ler*

Jag är så glad att jag har dig - du gör mig lyckligast i världen!

*ÄLSKAR DIG*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack jag gjorde den hoss en kille som gjort den jag har på underarmen åxå han heter Jimmy och har tatuerat hemma men han har öppnat studio på brynäs nu han är kanon och jag kommer aldrig gå till bågon annan inte conny heller..:)



Vad bra att pengarna kommit in som det ska :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback