Yankee - igen!

Idag var jag till favvobutiken Madame Nyberg och hälsade på Anna-Lena och hade turen att bli bjuden på fika och en pratstund, alltid så himla görmysigt :). Blev kvar närmare 2 timmar och tackar så mkt för sällskapet!

Och innan jag var på väg hem så kom Ninni som jag inte träffat på evigheter och det var roligt att vi stötte på varandra! Jag tiggde åt mig en fika hos henne efter jobbet på fredag så det ser jag fram emot, ska bli himla trevligt!

Självklart gick jag inte tomhänt därifrån *ler*. Eftersom jag kärade ner mig i Yankee Candles doft "Clean Cotton" sist jag var där så fick en till doftspridare följa med hem, nämligen denna:


Som ni kanske ser skymta i förpackningen så finns det trästickor där. De stoppar man ner i flaskan och så står de där och drar upp doften ur flaskan och sprider ut den i hela rummet, fantastiskt påhitt!!

Så nu har jag ställt den i mitt vardagsrum som hädanefter kommer att dofta nystädat varje dag i många dagar framöver utan att jag lyft ett finger!

Kan det bli bättre?!

Och på söndag är det "Afternoon-Tea" bjudning hos Madame Nyberg och det ser jag jättemkt fram emot!! Ska ta med mig Anki dit och äta lite scones och glutta i butiken :)

Och förresten så har Ninni med bloggen MormorElsie en tävling där ni kan vinna det här fina korset!!! Tävlingen avslutas den 15:e mars!! Gå in och tävla du med!!!

Klicka på bilden så kommer du till tävlingen!




Kommentarer
Postat av: Benita

Tack så mycket :) Jag får också hoppas på lite tur. Vilket jag inte haft på sistoende. Men efter regn kommer ju sol? :)



Underbar blogg du har.

Kramar Benita

Postat av: Anna

ÅH! den där doften är verkligen himmelriket själv. Såg den i umeå på plantagen men tyvärr var den slutsåld när jag skulle köpa den!! Har du någon aning om det går att köpa över nätet?! :)

2009-04-09 @ 22:02:52
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback