Husvisning

Ja jag och Hjalle går ju som sagt var i husköpartankar. För ca 1 år och 4 månader sen gick vi till banken och hörde oss för om vart vi låg på lånesidan så vi har koll på vad vi har råd att lägga på ett hus.

Det var nån månad sen nu som vi var på visningn av ett hus som vi båda kände att det skulle kunna vara något. Men nu har det äntligen dykt upp ett hus här i våra trakter, vilket såklart är eftertraktade trakter så antar att det på det här huset blir många intressenter typiskt nog. Men hur som helst så ska vi gå på visning. Huset är verkligen fräscht och ser verkligen ut som ett hus jag skulle kunna tänka mig bo och trivas i. Känns roligt att få gå på visningn igen, det ska bli spännande. Läget är också väldigt fint.

Här är några av rummen, klicka så blir bilderna större!


Vi vill verklilgen hitta vårat drömhus nu, jag längtar tills den dagen kommer!!



Kommentarer
Postat av: Hannis

Ser fint och fräscht ut på bilderna.

Spännande att ge sig ut på husjakt.

LYCKA TILL!!

Postat av: Jenny

Oj va fint huset såg ut o va, o de såg ut o ligga bra till. Vart ligger det de nånstans? Kram syster!

2009-05-09 @ 14:49:03
URL: http://katiinka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja lite större trädgård kanske, men den kanske e helt perfekt o lagom när ni e på visningen ;) kul o gå på visning iaf! Jag e hemma själv ikväll, anders e i gävle på cruising ikväll. Skönt med en lugn hemma själv kväll :) Kram på dig!

2009-05-09 @ 21:21:00
URL: http://katiinka.blogg.se/
Postat av: anki.

Mysigt!!

Hittar ju inte på dig på twitter å klicka jag på rutan kom jag nån helt annan stans =)

Tack för den fina kommentaren om min Kitty! visste inte heller att jag kunde virka, provade bara & det är nog det första jag inte tappar tålamodet på så det här ska jag fortsätta med =)

Ha en mysig filmkväll! kram kram!

2009-05-09 @ 21:53:28
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: Maarit

Lycka till, det ser super fint ut.

2009-05-10 @ 10:04:59
URL: http://www.danielsgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback