Mitt vardagsrumsfönster


Så här ser det för tillfället ut i mitt vardagsrumsfönster. Den vackra vita smidesblomlådan får stå inne så länge i väntan på att få kommaut på balkongen, om den nu nånsin kommer att göra det vill säga. Jag trivs rätt bra med den ståendes i fönstret också, den ramar in blommorna så vackert tycker jag.

Idag fredag är jag ledig och det är en härligt solig dag, om än något blåsig dock. Men jag har energi till tusen! Var uppe 6:30 imorse och påbörjade lite smyckestillverkning, fick en hel del gjort faktiskt och hela dagen är kvar att fyllas med glädjande ting *ler*

Jag är ute efter en ljus plastmatta i storlek ca 140 X 200 cm men det verkar inte gå att få tag på nånstans för ett rimligt pris. Mattan ska placeras ute på min balkong där jag inte har något tak så då har plastmattor varit ett utmärkt val av matta för att fräscha upp det trista betonggolvet som till råga på allt också är kallt att stå på. En matta ljusar upp och gör det mkt mysigare och skönare att stå på *ler*

Nån som har tips om vart jag kan hitta en sån matta? Har kikat runt på loppisar men har inte fått napp ännu. Finns bara randinga plastmattor i hemska färger plus att smala gångmattor är det enda jag sett hittills.

Så tips mottages med glädje!

Nu ska jag nog ut och åka lite med bilen. Kanske det blir besök på nån loppis eller nåt, har inte riktigt klurat ut färdvägen ännu men jag tror på min förmåga att improviser litegranna :)

Hoppas ni med har en underbar fredag, ha det så soligt kära vänner!



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Kolla på ICA Maxi. Där fick jag tag i en grå-vit randig plastmatta. Och dom hade enfärgade också. Men det är några veckor sedan så man vet ju inte... Billiga var dom också.Lycka till. Hälsningar från Anna-Lenas mamma.



2009-05-09 @ 08:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback