Egen tvättstuga!!!

Åååh va jag är glad -världens lyckligaste just nu!

Jag har äntligen, efter mycket om och men fått tag på rätta kopplingarna och vattenslang m.m. till min tvättmaskin och kopplat in vattnet. Sen fick jag tag på elektrikerna som kom snabbt och kopplade in el till den! Så idag på jobbet längtade jag hem för att provköra min tvättmaskin för första gången...hihi! Nu på kvällen har jag kört min allra första tvättning i min egna "lilla tvättstuga" i vårt badrum här hemma och jag kunde inte sluta le :) Det funkade utmärkt!! Luktar gott i hela lägenheten gör det också - vilken bonus!

Tvättmaskinen samt min lilla "tvättstuga" med klädställning gömmer jag enkelt bakom duschdraperiet - så perfekt!


Åh va skönt att äntligen få tvätta när jag vill och behöver och slipper släpa den där dryga proppfulla tvättkorgen jämt och ständigt!

Jag har blitt med tvättmaskin och är lycklig - tydliga tecken på många vuxenpoäng!

Stort Tack till kära syster med sambo som så snällt har lånat ut tvättmaskinen till mig eftersom de har en större tvättmaskin då de bor i hus.

TACK!!! Ni vet inte hur glada ni gjort mig :)) Eller jo - det vet ni nog för ni har ju bott i lägenhet ni med en gång i tiden...hihi!



Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Grattis till tvättstugan! (säger en som just nu är i full fart med att tvätta i den gemensamma tvättstugan... så mysigt...eller nåt!..) Men med en farfar, pappa och bror som är elektriker så undrar jag bara en liten sak - finns det något skydd mellan duschen och tvättmaskinen så att man inte duschar vatten över maskinen? Om den inte är någon helt vattensäkrad maskin förstås? Man vill ju inte att någon olycka ska hända!!

Postat av: Jessica

Ja, jag förstod det när Anna-Lena också fick hem dessa helt underbara ljusstakar. Dem är så fina och man kan ha dem framme året om. En vit har jag också och jag är jätte jätte nöjd med min. Hoppas att du blir nöjd med din också!

Hälsningar

Jessica

2009-11-21 @ 18:01:06
URL: http://tantelwira.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Härligt att kunna tvätta när man vill. jag bara älskar min tvättstuga sedan den blev ommålad. Tänk att man kan gilla en sådan sak så mycket.

En Stockholmstripp skulle jag också vilja göra.



Ha en bra vecka!

Kram Ullis

2009-11-22 @ 22:07:47
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Marie

visst är det härligt med egen tvättmaskin. Kommer ihåg när vi kopplade in en pytteliten sådan när vi bodde i lägenhet. det var underbart!

Kram

Marie

2009-11-24 @ 15:48:23
URL: http://nostalgiochromantik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback