Livet spirar



Några levande och riktiga blommor har jag ju faktiskt i mitt hem också! För den som kanske trodde att jag levde helt på konstgjorda blommor så kan jag nu ge er svaret att så icke är fallet...hihi!


Här håller en av mina pelargoner på att växa till sig igen efter en hel vinter i matkällaren. Så roligt att se den växa mer och mer för varje dag! Det ger mig spänning i tillvaron *ler*. Just den här bilden är tagen för några veckor sedan så pelargonen har växt till sig ytterligare - det går fort!

Helt otroligt att de kan blomstra igen efter att de i mitt tycke egentligen borde ha varit helt uttorkade och döda för länge sen efter en evighet i mörker och utan omtanke överhuvudtaget. Men självklart är jag glad över att de kämpar på nu när de åter ser solen igen!

Jag tror detta är en mjukt rosa Mårbacka pelargon som väntas stå i blom framöver!

Ha nu en riktigt mysig fredag mina vänner!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt härligt! Så söt den är :) Idag har ja gjort pops! va riktigt gott faktiskt! Men nästa gång ska ja anvnda mig av ballerina-kladdkaka och dom där smultron kakorna :)

Postat av: elin

fin blogg!

kika gärna in på min blogg, det skulle uppskattas! :)

2010-04-17 @ 13:48:21
URL: http://elinlundqvisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback