Mer plats för vackra ting



Nu har jag skruvat ytterligare hål på min fina nytapetserade vägg...ajajaj...
Det gör ont varje gång!

Men tycker man att slutresultatet av skruvhålen blir bra så är hela pinan med att skruva hål värt det *ler*

Och jag tror att jag tycker det blev rätt fint med min bruna hylla ovanför byrån i vardagsrummet så nu pustar jag ut...hihi!

Har dekorerat lite lätt med små ting som finns här hemma hos mig :)



******************


Vill också meddela att jag och min älskling åker till Sundsvall imorgon torsdag och ska sova 2 nätter på
Hotell Södra Berget. Vi unnar oss lite wekeend-avslappning från vardagen i en förhoppningsvis härligt lyxig svit med vacker utsikt :)

Jag har flirtat till mig ett besök på Nordljus på vägen till Sundsvall, det ligger ju lite innan staden. Ska bli riktigt roligt att få strosa omkring där *ler*. Får slänga åt Hjalle ett gäng tidningar så kan han sitta i bilen och softa...hihi!

Vi kommer alltså att sova över från torsdag-fredag samt från fredag-lördag och åka hem på lördagen under dagen nån gång.

Vi kommer också att besöka Birsta City, dit jag var med mamma och syster i somras. Då var jag inte alls impad så ska ge det ett nytt försök nu :)

Ska försöka mig på att köpa lite nya kläder, känns som att jag behöver en vår/sommar garderob omgående!!! Känns som att jag inte har nånting att ta på mig nu! Så hoppas få köpa lite fint! Sen blir det väl lite strosande på "stan" och middag på hotellet. Den här lilla trippen har vi sett fram emot ett tag så det ska bli jätteskönt att få komma iväg och bara njuta *ler*

Jag ska jobba imorgon och hoppas kunna ta kompledigt kl. 12:00 och åka hem och svira om från jobbarkläderna till nåt lite flottare och sen drar vi mot nordligare breddgrader!!

Om nån har fler bra tips på vad som mer bör besökas när man är i Sundsvall är hjärtligt välkomna att tipsa mig om det genom att skriva en liten rad i kommentarsfältet, tack :)

So long!!



Kommentarer
Postat av: Therese - Pyssel och Design

Härligt att komma iväg lite och bara koppla av, shoppa och njuta av tillvaron, det kan behövas ibland :)



Ja visst bor jag i Valbo Centrum, inte illa att hitta en "granne" i bloggdjungeln :)



Ha det så jättebra på er minisemester!

Postat av: Hannis

Vilken härlig helg ni kommer att ha!

Så skönt att åka i väg på såna där "bara vara"helger.



Blev bra med hyllan!

Fint med korset och madonnan där också=))



Det där med att shoppa kläder är ju ett trixande!

Älskar kläder men bara tanken på att stå i en provhytt får mig att rysaskrattar

Ingen bra kombo!



Hoppas att ni får det bra nu!

2010-04-08 @ 06:04:02
Postat av: Annica

Kanonfint med hyllan!



Kram Annica

2010-04-08 @ 10:12:15
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det vart bra med hyllan:) men visst e det jobbigt o göra hål i väggarna:( förra hyresgästen här verkar inte haft svårt för sånt :( hål överallt jag har lika konsoller som dom haft så jag kunde hänga upp mina hyllor i de hålen. synd bara att dom hänger snett haha...

2010-04-08 @ 11:40:47
URL: http://hemmahosmiganso.blogspot.com
Postat av: Tina

Ha det så mysigt nu på eran lilla tripp!!!

2010-04-08 @ 14:41:03
Postat av: Ullis/Leva på landet

Hoppas att ni får det riktigt bra på resan.

Kram Ullis

2010-04-08 @ 23:02:49
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Marie-Louise

Jag säger bara tipp-ex....en vägghängares bästa vän =)I alla fall tills karln kommer och föreläser om spackel...Vad mysigt att åka i väg så där, hoppas ni får det riktigt trevligt nu.



Kramisar

2010-04-09 @ 13:56:42
URL: http://nyttochslitet.blogspot.com
Postat av: Lenita

Hejsan! Vilken fin blogg du har!! Det var ett bra tag sedan du frågade vart jag har köpt teburken (förlåt) den ena har jag köpt i en butik i Insjön o den andre i lampaffären i Falun - kommer aldrig ihåg namnen på butikerna. Men den i Falun ä ju en stor lampaffär, jag köpte den visserligen av den förra ägaren, de har bytt sen dess. Hoppas du får en riktigt bra hotellvistelse, hotellfrukostar mmmm.. Kram Lenita

2010-04-09 @ 20:58:42
URL: http://skimrandekristaller.blogspot.com
Postat av: hanna

Fint blir det.

ha en bra fortsättning på helgen.

kram

Hanna

2010-04-10 @ 16:32:44
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Ni har så himla vackert hemma .

Alltid massa fina fynd då man är här inne och spanar :)



Hoppas allt är bra i det vackra vår vädret :)



Kram

2010-04-10 @ 22:48:59
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: ninni

Hej

Ja då jag är ledig på fredag,så vi kanske ta ta en träff då,vore roligt,vi kan vel höras lite närmare.

Kram o ha en fin dag.

ninni

2010-04-11 @ 08:56:41
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hoppas att du haft en fin & skön helg!

Blev riktigt bra med hyllan, jag har hyllor på flera ställen i lägenheten, och ska sätta upp ytterligare 2...



Jag tycker så klart att det är sorgligt att jag skulle behöva flytta, men å andra sidan trivs jag mycket bättre nu, och framförallt så MÅR jag bättre nu..!



: )



KRAM, Jenny



<3

2010-04-11 @ 10:12:18
URL: http://jemarose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback