Flyttat runt igen!

Jahapp då har jag boat om i "dagbädds-myshörnan" igen! Quilten som låg där igår är egentligen mitt sängöverkast så jag la det på sin rätta plats i sängen idag, likaså kuddarna ligger där. Tog fram den här fina ljusa quilten istället från mina gömmor och la dit den. Gillar när man ser lite mer av sängen - den är otroligt vacker!

Ställde sen dit mitt vackra sybord och på det har jag 2 st vackra inredningsböcker. Perfekt att ta med sig när jag kryper ner i dagbädden...hihi! Lite ljus ger stämning så jag har som ni kan se lite lyktor och olika ljuskällor för att skapa riktig mysstämning!

Kom ihåg att ha era vackra inredningsböcker/tidningar på en lättåtkomlig och väl synlig plats så du lätt kan bläddra lite i dem när du får en stund över *ler*. Ibland kan det lätt bli så att man stoppar undan dem nånstans och så faller de lite i glömska. En vacker bok/tidning/magasin är en vacker inredningsdetalj som dessutom kommer väl till användning!


Nu ska jag iväg till affären och inhandla det sista smarriga innan syrran & Anders samt mamma kommer och grattar mig på eftermiddagen. Jag fyller år img egentligen men då jobbar jag och eftersom jag är ledig idag passade det lite bättre att fira i förtid.

Ha en fin dag!
Idag skiner inte solen här som den gjorde igår men det får gå ändå *ler*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis....att fixa å dona är kul....

2010-02-16 @ 16:04:08
Postat av: Linda

Gokväller Anna!!

Men vilken söööt hörna som taget ur en tidning/bok sååå härligt vackert... Och vilken renovering sen allt i ett naffs... Här går de absolut på sparlåga.. Underbart erat v-rum blev, vilken skillnad..

Kraaaam kram Linda

Postat av: Ullis/Leva på landet

Stort grattis i efterskott. Låter som det blev en bra födelsedag. En massa fina presenter fick du också.



Ha en bra helg!

Kram Ullis

2010-02-19 @ 21:23:27
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback