17:e februari

Ja den dagen råkar vara min födelsedag!

Av Hjalle fick jag bla detta söta kort och den lilla rosen *ler* Han brukar säga ibland att jag är hans lilla prinsessa så han tyckte det här kortet passade på pricken....haha!!

 

Mamma och Nippe samt Jenny och Anders kom och firade mig dan före födelsedagen då jag var ledig. Pappa jobbade trist nog så han kunde inte följa med. Får bjuda hem mor och far en annan dag igen! Jag hade bakat en stor ananaspaj dagen till ära och bjöd på lite schwarzwaldtårta och en blanding av kakor på kakfatet.


Mums va det är lyx att fylla år, då får man minsan synda lite...hihi! Nippe fyller faktiskt 1 år nu på fredag den 19:e, så vi passade på att fira honom lite lätt också. Han fick smaka nåt gott från mammas tallrik, men bara lite *ler* Man kan riktigt se hur nöjd han är då tungan smaskar!

Grattis Nippe!!

Lilla söta Nippe besökte mig för första gången och det var nog spännande tyckte han som utforskade hela lägenheten! Se så sött täcke mamma har sytt till honom så han ska slippa frysa - hon kan hon!


I present fick jag pengar av mamma och pappa och det här är vad jag köpt för de pengarna - en jättevacker lykta på fot!


Av Jenny och Anders fick jag ett presentkort på en av favoritbutikerna här i närheten - nämligen Owe Janson där den fina lyktan är köpt!


TACK för att ni kom och besökte mig och firade mig - det var jättetrevligt!!


TACK också till alla som på ett eller annat vis gratulerade mig på min födeseldag!

Jag blev firad av Hjalles föräldrar i helgen som var och av dem fick jag en rosa fin rosbukett samt ett par supersnygga svarta Lacoste vårskor, en mössa och ett USB-minne, TACK!


Födelsedagen igår var lugn. Jag jobbade till 16:00 och kom hem strax därefter. Kände mig jättetrött så la mig i soffan och kollade på tv och småslumrade lite. Hjalle kom sen hem med mat samt en korg fylld av massa trevligheter! En tidning, handdukar, massa godsaker m.m! Hjalle har redan givit mig min present i förskott - vilket var nya vinterdäck till bilen samt en bilbatteriladdare samt att han kostade på en ny, varm vinterjacka åt mig - TACK!

Nu är det jobb som väntar resten av veckan + helgen!


Ha det så fint mina vänner!




Kommentarer
Postat av: Interiörboden

Hej!



Tack så mycket för din fina kommentar.... :)

Ja, det är mycket som kommer in nu...mycket vår i butiken - härligt!!



Och GRATTIS i efterskott...!!!

Vilka fina grejer du visar...du har ju det sååå fint hemma...mycket fint!!



Ha nu en jätte bra helg!

Kram från Sandra/Interiörboden

Postat av: ninni

Hej

Men grattis då på din födelsedag lite i efterskott,jag har födelsedag i morgon jag hela 45 år blir jag usch o fy.

Hoppas vi ses snart.

kram o ha en trevlig helg.

ninni

2010-02-19 @ 14:17:23
URL: http://mormorelsie.blogspot.com
Postat av: ninni

Ja va trevligt,vi tar och riktar in oss på fredagen så länge.

kram

så hörs vi.

ninni

2010-02-19 @ 15:55:16
URL: http://mormorelsie.blogspot.com
Postat av: ninni

Tack gulliga du!!!

Kram så hörs vi på fredag.

ninin

2010-02-20 @ 10:22:32
URL: http://mormorelsie.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej!!

Ett varmt grattis i efterskott!! Vailken härlig dag du fick!!!

Tack fina för din hälsning hos mig =))

Önskar dig en underbar hel!!

Kram Tina

2010-02-20 @ 12:06:38
URL: http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com
Postat av: Emma

Grattis i efterskott.



Tack för kommentaren på min blogg. Vi hade en supermysig kväll =O)



Nej nu ska jag inte skriva mer utan läsa ikapp lite här på din sida som jag missat! =O)



Kram Emma

2010-02-20 @ 19:24:46
URL: http://emmasideer.blogspot.com
Postat av: Hanna

grattis några dagar för sent.

Hoppas att du hade en bra födelsedag.

kram

Hanna

2010-02-21 @ 02:44:58
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Nämen fy på mig, nu har jag missat att du fyllt år..! Men då får du fira i flera dagar om jag kommer in nu och säger ett hjärtligt grattis!!! Det ser ut som om du haft ett härligt firande.

Hoppas att det har gått bra att ta sig till och från jobbet i det här vädret..

2010-02-21 @ 11:25:05
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback