Min sol ger sagolikt sken

Idag har har jag dammsugit lägenheten och inrett vidare. Det tar sig mer och mer för varje dag *ler*

Idag har jag "boat" in min myshörna där jag har min dagbädd från Jeanne dÁrc. Skruvade upp en hylla och dekorerat lite snabbt med det som låg framme och inte hade nån plats...hihi! Men ni må tro att det gör ont i själen varje gång jag spikar eller skruvar upp ett nytt hål i våra nya fina helt oförstörda tapeter! Jag darrrar varje gång jag står där med hammaren och är livrädd för att göra fel så det blir nåt x-tra skruvhål här och där. Hittills har jag faktiskt klarat mig rätt bra...hihi!

Jag kunde inte låta bli att ta en bild när solen sken in sådär eftermiddagstrött med det dova skenet. Det blev en helt sagolik bild tycker jag! Ljuset gör otroligt mycket i ett fotografi.




Kommentarer
Postat av: Sök och du skall finna

En fantastiskt vacker bild Anna!



Tack!

Postat av: Titti

Vilka fina bilder du visar !!!!



Jag blev totalfrälst i din hallmatta! Var har du köpt den ?



Kram Titti

2010-02-16 @ 10:05:27
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com
Postat av: Pella

Så vacker bild! Man blir ju helt salig när man ser bilder där solens ljus silar in, vi har bara grått här nere i söder.

Och myshörnan ser så inbjudande ut.

Ha en bra dag!

Kram/Pella

2010-02-18 @ 06:21:30
URL: http://millonthehill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback