Julklapp i efterhand

Idag var jag hos Anna-Lena med butiken Madame Nyberg 2 ggr :) Första gången blev det som ni såg i föregående inlägg ljuskopparna och äggen som inhandlades. Gången därpå åkte jag dit för att kika på det fina träbordet som hon har och som jag varit sugen på. Men nu när jag kikat på det upptäckte jag att det nog var lite för litet ändå. Det skulle behövt vara lite större så jag får nog sukta efter det utan att köpa det tyvärr...

Men något annat som fick följa med mig hem var denna nyuppackade rostavla som nyligen inkommit till butiken och som jag fick hjälpa till att packa upp *ler*. Anna-Lena slängde en kniv i handen på mig när jag kom in i butiken så det var bara att sätta igång och packa upp lite varor medan hon hade fullt upp med kunderna som var där...hihi! Tack för förtroendet Anna-Lena, vilken tur jag har som får gotta mig i allt nytt som kommer!


 

 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


Det blev lite ändringar i tallrikshyllan IGEN...hihi! Men det är ju det som är så roligt med inredning, hemmet är under ständig förvandling *ler*


Fick ju ett presentkort i butiken av min syster i julklapp så nu har jag köpt min julklapp, tack för den fina tavlan Jenny ;)


Ha en fortsatt mysig kväll mina vänner!

Jag har bakat negerbollar som är mitt fredags-mys-gotta! Ingenting slår negerbollar tycker jag :)

VAD snacksar DU på denna fredagkväll???!!!



Kommentarer
Postat av: ninni

Hej Anna

Tack för igår,ser framemot nästa besök och jag hoppas vi kan ta någon lördagsrunda snart,skulle vara jätte trevligt med ditt sällskap.

Kram o ha en underbart fin helg.

ninni

Postat av: ninni

hej

ja du har så rätt så,min gamla adress stog kvar så nu har jag ändrat den,ja fatet kommer jag att ha stor användning för,det finns tusen möjligheter med det,underbart!!!!

kram

ninni

2010-02-27 @ 10:08:18
URL: http://hagagarden.blogspot.com
Postat av: Malin - Montebello Möbler

Hej Anna!



Oooohh va fint du gjort i din lägenhet. Blir alldeles alldeles salig. Håller precis på å försöka få nån slags ordning på sovrummet. Behöver inspiration o det fick jag verkligen hos dig.



Är oxå intresserad av att köpa 2 ljuspåsar av dig.

Jag mejlar.



kram Malin :)

2010-02-27 @ 17:14:07
URL: http://montebello-mobler.blogspot.com
Postat av: Fröken Fräken

Ja visst är det så! Nog vill jag också ha en förändring hemma hos mig med ganska jämna mellanrum.Det skulle ju kännas väldigt trist om man en dag bara kände att NU är allt perfekt och man vill aldrig ändrå på något... då finge jag nog flytta!!

Himlarns praktiskt att vara så tjenis med butiksinnehavaren! Så kan man få se alla fynden först... ibland har jag god lust att anmäla mig som frivillig på Röda korset, både för att ge en hjälpande hand och se loppisfynden först... ;-D

2010-02-27 @ 17:44:14
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så snyggt det blev i köket, vilken skillnad. Din försenade julklapp gillar jag väldigt mycket.



Kram Ullis

2010-02-27 @ 21:10:03
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Mamma Flach

Tack för hjälpen!

(och sorry att jag inte hann prata med dig sist när du var in. Hade köks-kunds-besök. Vi får prata mer nästa gång.....)

Kram-Kram

2010-03-12 @ 22:31:33
URL: http://madamenyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback