Julen ut

Ja då har jag städat undan det sista av julen härhemma. I köket blev det nytt i ljusaste vitt. Både hissgardin/gardinlängder samt duk är i samma stil med monogram - älskar det! Det är så vackert och det vita släpper in och reflekterar ljuset så härligt.

Ooops, råkade visst glömma kvar en julkudde..hihi! Den ska väck!


Min dagbädd ser för tillfället ut som såhär:

Den vackra blomsterplädam är fyndad på Tradera för ett tag sen lika som de turkos-rosa kuddarna samt Carpe-Diem kudden.

Måste säga att den vackra vita lampetten också är fyndad på Tradera...hihi! Det är mitt bästa inredningsställe!


Vill önska er alla en riktigt härlig fredag - här hemma blir det fredagsmys med gotta och film!




Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Skönt att bli av med julen. Blir ju så mycket ljusare då. Var ett tag sedan jag var in på Tradera, men både handlar och säljer där i perioder. Kommer ju inte ihåg vad det hette där vi köpte lampfoten, men det var ju i Valbo där du tipsade om, så det är säkert från samma ställe vi handlat. Det roliga var att maken gillade den direkt också.



Ha en skön helg!

kram Ullis

Postat av: ninni

Hej

Ja visst är det härligt att städa bort allt som har med julen att göra,det blir just och rent på något vis.

Ja vad ska vi ta för dag,nesta helg jobbar jag och idag ska jag måla golv,så säg du när du har tid så tar vi en sväng.

Kram Kram

ninni

2010-01-16 @ 09:53:55
URL: http://mormorelsie.blogspot.com
Postat av: anki.

Härligt att få bort julen!!



Tack så mkt för besöket, var roligt att ha nån här som inte hade bråttom nånstans =) Mysig eftermiddag!!!

Hoppas du har en mysig ledig helg!

Puss & kram!

2010-01-16 @ 16:19:30
URL: http://ankibjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback