Julklapp till oss själva!

LG 50PQ2000, 5999:- på Expert!

Hjalle och jag är sjukt nöjda med denna 50" Plasma-tv som vi fick i julklapp av oss själva :) Den dök upp utanför lägenheten igår så nu är den på plats och den gamla 40" LCD:n hamnade i sovrummet, lyxigt värre va ;)

Hjalle och jag stornjöt i soffan hela kvällen igår! Tv:n är klockren och den såldes för ett löjligt lågt pris vilket gör det hela ännu roligare! Väldigt mkt tv för pengarna! Det var roligt att mellandagsfynda på Expert i år...hihi!

Vill bara tipsa om en sak, om ni är ute efter att köpa ex elektronikprylar men inte vet vad ni vill ha så är
Prisjakt en otroligt bra sida som ger stor hjälp vid såna här beslut. Där kan man läsa omdömen om prylarna vilket ju är guld värt när man själv letar bra grejer, då är det toppen att kunna läsa om folk är nöjda eller inte.

Nya tv:n



Förra tv:n

Visst gör väl sig den STORA tv:n bättre på tv-bänken ;)


Helst av allt önskade vi oss en vit tv- men nuförtiden finns det ju inga vita, va är det för fasoner?! Och stöter man på den enda vita som finns så har den inte de funktioner man önskar. Från början skulle jag absolut INTE ha en svart tv, men ny tv ville jag ha så då fick jag och sambon ta det marknaden erbjöd vilket blev en svart. Jag blev faktiskt inte så besviken över den svarta ramen utan tyckte det funkade väldigt bra. Det har nog att göra med att vi har en mörk tv bänk.

Här hemma älskar vi att kolla på film ofta samt gå på bio och då är vi lika töntigt förtjusta i stor bild och maffigt ljud...hihi!

Nu är det bara ett nytt hemmabiopaketet vi ska införskaffa, sen är allt klart!


Ha en trevlig Trettondagsafton Kära vänner!





Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Här kämpar man fortfarande på med en vanlig "tjock-tv". Så länge den funkar så vägrar jag att köpa en ny platt, till herr Fräkens och min brors besvikelse! Och när jag väl köper en ny så vill jag ha en vit, och ej så stor, och då blir de än mer besvikna. Inte för att min bror är här och kollar på tv så mycket men han gillar att ägga sig i när det ska köpas elektronik ;-D



Skönt att höra att fler känner igen sig i plastpåseproblematiken, även om det är lite olika vad det är som lämnas lite här och där.. Idag har jag nog inte behövt städa undan någon påse - chock!!! DÄremot skulle jag behöva städa undan efter mig själv---ä-hum---

Postat av: Ullis/Leva på landet

Så fin julklapp ni har köpt till er. Vi har fortfarande tjocktv till sönernas besvikelse. Den får vara kvar så länge den funkar så får vi se vad det blir sedan.



kram Ullis

2010-01-05 @ 13:12:55
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: små smulor

Hej ! :o)

Blommslingan och julstjärnan har jag köpt på 2Binterior och småstjärnor på Åhlens.



Mvh

2010-01-05 @ 18:16:02
URL: http://dagliga-smulor.blogspot.com/
Postat av: anki.

Snyggt!!! Önskar vår tv tillbaka jag å...vi kör med tjock-tv nu när det andra pajat suck.

Usch jag tycker vita är så fula, haha!! Farmor hade en sån å jag gillade det inte =)

2010-01-05 @ 20:34:10
URL: http://ankibjork.blogg.se/
Postat av: ingela/Inspiration i vitt

hej Anna, hoppas att ditt nya år blir underbart med mycket kärlek och en massa skoj.

Vilket fynd med tv:n nu kan ni gosa ihop er ordentligt framför och njuta hihi.

Kram på dig/Ingela.

2010-01-06 @ 01:06:58
Postat av: Lilly

Jag ser att "min" turkosa docka står uppe på hyllan ovanför tv:n =) Trevligt!



Må gott!

L

2010-01-08 @ 11:22:06
URL: http://metrobloggen.se/sexlivienhammock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback