Mannen har talat



Och han fick som han ville ;)


Hjalle har länge önskat sig en lazyboy-fåtölj. I present förra september lovade jag att köpa en sån till honom när han väl hade kikat ut en som han ville ha. Det var inte lätt att hitta en som passade men tillslut hittade han en på en firma och beställde. I dagarna här kom den hem och det syns rätt enkelt hur nöjd min karl är *ler*

Det är just pga av den här bruna skinnsaken som jag nu måste sälja en av mina otroligt fina soffor för den står bokstavligen mitt i vardagsrummet nu så man får dra in magen om man ska ta sig ut till hallen...haha! Hoppas nån vill ha den snart! Jag har alltid sagt att jag aldrig kommer att sälja mina soffor för de tycker jag alldeles för mkt om. Men efter mycket övervägande och med tankarna på min älskling var det helt plötsligt inte så svårt att göra mig av med en av dem. Men den största har jag ännu kvar...wihoo!! En såkallad "win-win-situation".

Fåtöljen är otroligt skön att sitta eller för den delen ligga i och jag har på känn att den kommer bli en lika kär ägodel för mig som för Hjalle *fniss*

Kan säga som så att Hjalle precis klivit ur sängen och bytt läge till fåtöljen och där blir han väl kvar kan jag tänka mig. För det har varit så att den som lämnar fåtöljen har den inte kvar när man kommer tillbaks, för då har ens andre  hälft lagt beslag på den illa kvickt :)






Kommentarer
Postat av: Helena, The Swenglish Home

Kära Anna,



Det där ser verkligen ut som en fåtölj det är rysligt svårt att lämna! ;-D Och tur är ju att du tycker att den är skön också, så att det känns lite mindre deppigt att göra dig av med din soffa. Själv är jag inte världsbäst på att vara så generös när mannen i huset vill något i inredningsväg som inte alls passar in i min "vision" för rummet...



Tusen tack igen för dina goa ord hos mig, du gör mig verkligen så glad!



Kram i sommarvärmen och hoppas att ni inte flyter bort i värmerekordsSverige... ;-D

Helena

Postat av: Anonym

ja,den passade ju in bra, det gäller att kompromissa ibland=) ha en fortsatt bra helg/helena

2010-07-04 @ 12:27:06
URL: http://helenakblogg.blogspot.com
Postat av: Ett rött monogram

Den ser väldigt skön ut fåtöljen, kan förstå att det blir kö. Gäller och vara snabb och sen sitta läänge. Tur att du kunde ha kvar en soffa.

Ha en mysig söndag

Kramar

AnnaMaria

2010-07-04 @ 13:05:15
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback