Nu blir det njuta av!

Har precis kommit hem från jobbet efter att ha sagt hejdå i hela 4 veckor :)

Nu går jag nämligen på SEMESTER!!!

Och det här är vad jag tänker sysselsätta mig med just nu för att fira in min ledighet. 3 tidingar att läsa, det kan väl inte bli mer avkoppling än så *ler*




Passar även på att poppa gladmusik just nu för nu banne mig är det sommar och jag njuter och är riktigt glad!

4-veckor, ingen klocka som ringer, inga måsten,  bara göra det jag vill alla dagar! Herregud vilken lyx!

Roligt är att även mamma, pappa och syrran också går på semester nu så det kommer bli mkt fin kvalitetstid med nära och kära, precis som det ska va :)

Och tur är att Hjalle kan ta lite ledigt när han önskar i och med att han är sin egen chef!


Planer för sommaren:

Husbilstripp med mamma och syster mot Söderköping och äta glass! Rutten är inte spikad riktig så vi får ta och sätta oss ner i solen och planera lite nån dag. Den årliga husbilstrippen är bland det bästa som händer under hela året, det är sååå mysigt och ger många fina minnen *ler*

Jag och Hjalle ska mot Vänern, till
Aspa Herrgård som ligger i vänstra toppen av Vänern. Det hotellet ska tydligen vara inrett med Laura Ashley tyger och vara väldigt fint. Spännande!

Vi ska även som vi tänkt oss besöka Bjertorp Slott som ligger en bit under Lidköping. Där ska vi bo 2 nätter tänkte vi och bara njuta och lyxa till det massor!!!


Sen ska det förstås bara latas en hel del och bara vara också. Ta dagen som den kommer och göra dagsutflykter och umgås med nära och kära. Sen har jag ju en loppis att se fram emot som jag och en vän ska stå på och sälja lite stuff, ska bli mysigt!

Nej nu hugger jag in på mina tidningar och påbörjar semestern :)





Kommentarer
Postat av: charlotta

Åh vad avis jag blir nu.

Själv har jag inte semester förens sista veckan i juli och fyra veckor framåt. Vilket känns som HÖST.



Nu ska jag klicka vidare i din blogg..



/c

Postat av: anki.

Åhhhh vilken härlig känsla!!! Du har mkt härligt att se fram emot. Kram kram

2010-06-18 @ 19:14:59
Postat av: Tina

Härligt med semester, Du får passa på att njuta nu!!

Vilken loppis ska ni stå på? Den som Pasi ordnat vid Jernvallen? Isåfall vilket datum?

2010-06-18 @ 20:24:26
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/
Postat av: Tigris

Det låter spännande, lycka till nu din första semesterdag!

:)

2010-06-18 @ 21:28:04
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/
Postat av: Katta

Låter som du kommer att ha en härlig semester. Jag har länge önskat mej en slottsweekend nån stans det låter så härligt lyxigt det med Laura Ashleystil låter riktigt fint. Jo du visst blir jag stressad här i storstan med ibland speciellt i city, kan nästan bli folkilsk vissa gånger ;D Håller mej oftast i de andra stadsdelarna nära city i stället.Ha nu en skön semester, kram Katta

2010-06-18 @ 21:37:01
URL: http://rostigarosor.blogspot.com
Postat av: Ewa

Vill bara önska dej en underbar semester med vila, vackert väder och många härliga upplevelser!

Kram

Ewa

2010-06-18 @ 23:33:22
URL: http://kuriosaverkstan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej du rara!



Kul att du tittade in! Jag kikar in här titt som tätt, men är inte alltid så himla på alerten att kommentera...ska bli ordning på mig!!=)

Vill önska dig en helmysig semester!!!!!



Kram Camilla

2010-06-19 @ 22:14:19
URL: http://millashem.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så härligt med semester. Se till att du får njuta ordentligt. Låter som sköna resor som du ska göra.

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Ullis

2010-06-19 @ 22:51:47
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: ingela/inspiration i vitt

Hej Anna, njut nu riktigt ordentligt och ha KUL, det verkar du inte ha några problem med. Din balkong är underbar i ditt förra inlägg, vem skulle inte vilja sitta där?

Kram på dig/Ingela.

2010-06-20 @ 08:54:01
Postat av: Fru Inredning

Hej Anna.



tack för dina alltid så snälla kommentarer:)



Härligt med semester, passa på att njuta riktigt ordentligt nu:)Själv jobbar jag hela sommaren. Men det är ju så när man varit arbetslös och sen börjar jobba, måste ta allt man kan få:)Och sen så kan det ju behövas pengar till nya huset:)



Ha det gott.

Kram Kristina

2010-06-20 @ 16:34:44
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: camilla - vitarummet

Underbart! Jag riktigt längtar efter semester nu! Åh, Söderköping som är så fint på sommaren! Jag har inte provat den omtalade glassbaren. Kanske blir det en tripp dit även för oss i sommar! Ha en riktigt skön semester!

2010-06-20 @ 18:31:43
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Grattis grattis till semestern! SJälv har jag drygt tre dagar kvar, varav en ska tillbringas på studiebesök till skogs, och imorgon eftermiddag ska vi ut till en kollegas stuga för att fira att han går och blir pensionär. Så de sista dagarna kanske inte blir så ansträngande, hoppas jag!

Fullt med roliga planer ser jag också. Det enda jag har inplanerat är en stockholmsvecka, men det är rätt skönt att kunna göra bara vad man känner för också!

2010-06-20 @ 21:14:43
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: annika

Åå semester, jag sitter och trånar efter min som börjar om 2 veckor :) Låter som bra planer, Lidköping som är så fint. Ska med dit då min ena syster bor där. Du får säga hur det var på slottet sen :)

Ha det gott, kram

2010-06-20 @ 22:44:54
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback