Bokmys i soffan

På eftermiddagen idag efter jobbet kröp jag upp i soffhörnet och myste lite med massor av nya böcker jag beställt.

Tyvärr uppfyllde väl ingen av dem direkt mina förväntningar så jag tror att jag kommer att skicka tillbaka dem allihopa...

Synd att man inte kan förhandstitta lite i en bok innan man beställer. I de här böckerna var det mer text än bild och jag har det gärna tvärtom *ler*. Synd bara att böcker väger så mkt, kostar ca 225:- för mig att skicka tillbaka dem och det är ju pengar som bara försvinner i tomma intet tyvärr... Men jag fick ju en kort men mysig stund i soffan iaf och böckerna är ju alltid vackra att titta så den stunden kan väl få va värd de 225 spännen...haha!

Om någon skulle vara intresserad av nån av böckerna är det bara att hojta till!

Imorgon torsdag är jag ledig för att ladda inför helgens jobb. Så imorgon blir det ett besök hos favvobutiken Madame Nyberg - trevligt!

Ha en fortsatt mysig onsdagkväll - för mig kallar sängen *ler*



Kommentarer
Postat av: Hannis

Vad tråkigt det är när man har dom där förväntningarna och det sen visar sig vara tvärtemot!

Jag tycker att det blivit så överlag nu att det är mycket bilder i inredningsböckerna men inte lika mycket handfasta tips.

Men en bra bok är ju Inred och dekorera ljust & lantligt av Anna Örnberg.



Blev lite nyfiken på boken Junkstyl.

Är det mest arrangemangstips?

Vad kostar den?



Kram Hannis

2010-03-11 @ 06:14:30
Postat av: anki.

Tråkigt att de inte var nån höjdare. Tycker oftast det är roligast med tidningar för då kan man hitta så mkt olika tips och idéer. Böcker blir det så "lite" i.



Ebba kom på i morse (igen!) att vi glömde sjunga Ja må hon leva för dig...hon har haft ångest över det ett par gånger nu =)

Ha en härlig ledig dag!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback