Design Notre Dame från Boel & Jan

Åh!!! Äntligen är jag ägare av 2 par fina gardiner av märket Notre Dame - de är UNDERBARA!!!!

De är köpta på
Owe Jansson här i Valbo. De säljer tyger, gardiner och massor av inredning. Lite av en "billighetsaffär" eller vad man ska säga. De har otroligt bra priser men också bra kvalitet på det de säljer - ÄLSKAR Owes!!

2 st gardinlängder här kostade inte mer än 480:-. Har sett att de kan kosta upp emot 700-800:- för 2 st längder på vissa internetbutiker. Jag kan absolut rekomendera en shoppingutflykt till Owe Jansson i mitt kära Valbo, mellan Sandviken och Gävle! Jättetrevligt ställe där man även kan fika och äta lite lättare lunch.

Den här beiga gardinen passade perfekt i mitt vardagsrum!





Jag har även köpt de här gardinerna i vitt + 2 st kuddforal med volang till mina köksstolar! (Bilder lånade från Anna med bloggen Annas Vita Hjärtan)


LYCKA!!

Jag råkade ju krympa 2 par av mina gardiner för ett tag sen med hela 20 cm!!! Inte så snyggt att ha dem upphängda då det fattades 20 cm till golvet..haha! Därför är jag nu riktigt glad över att ha hittat dessa gardiner i en butik nära mig med toppenpris dessutom!!

Det är roligt att fynda *ler*







Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Förstår att du är lycklig över de fina gardinerna... då får jag väl vara "olycklig" över att ha så långt till den där affären.. det borde verkligen finnas fler affärer här som har tyger och sånt



Olivträden klarade sig bra fastän jag varit borta i två dagar, det har tom blivit än fler gröna knoppar!! Jippie! Nu vill jag bara ha mer sol så att de forsätter att växa.

Postat av: Jenny

Gud va fina gardinerna var! :)

2010-03-19 @ 08:51:09
URL: http://katiinka.blogg.se/
Postat av: wivi

Åh!! Jag kan nästan känna din känsla när man kan fynda så...ibland undrar jag faktiskt hur mkt endel nätbutiker lägger på sina priser...

Ha en bra helg

kram wivi

Postat av: ninni

Hej

men så fint det blev med dom nya gardinerna hos dig,härligt när man hittar till bra pris.

Kram o ha en trevlig helg så hörs vi.

ninni

2010-03-19 @ 12:54:03
URL: http://hagagarden.blogspot.com
Postat av: Helena

Grattis till gardinfyndet :-)



Mateus är underbart!!! Jag har samlat i 15 år nu och bara ääälskar dem.... kolla www.mateus.se



Jag undrar ang dina tags. Finns det silvertags att köpa? Jag är allergisk och tål bara äkta silver.



Ha en fin helg!



Kram Helena

2010-03-19 @ 17:48:59
URL: http://franskaliljan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha, lustigt vi har köpt två likadana kuddfodral och fått dem sammadag, sen har vi även köpt likadana gardiner, linnefärgade....billigt...jag gav 300 för mina....och vet att man får betala det dubbla på nätbutiker.....lustigt sammanträffande....ha en fin dag

2010-03-20 @ 16:06:23
Postat av: hanna

jätte fina gardiner du har köpt.

kram

hanna

2010-03-20 @ 16:52:39
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Gardinerna var ju så fina och bra pris dessutom. Vi var till Ove Jansson sist vi var i Valbo. Det gäller ju att ha tid när man går och tittar där. Skulle inte heller ha något emot de gardinerna här hemma.



Ha en fortsatt bra helg!

Kram Ullis

2010-03-20 @ 21:50:02
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback