Min tidningslåda

Den här gamla lådan fick jag köpa från en blomsteraffär som hade total utförsäljning för nåt år sen. Riktigt glad blev jag då må ni tro!! Underbar patina och träfärg. Lagomt nött och sliten för den perfekta charmen i mitt tycke *ler*. Texten är pricken över i:et lika som nätet i botten av lådan. Den är perfekt för mina tidningar! Jag har lite jobb med att fylla den till bredden men det ska inte bli några problem..haha!


Mina vackra inredningsböcker samt magasin har jag i en annan hörna i vardagsrummet, nämligen i den här vita träbacken som en gång i tiden varit knallgrön! Vit färg kan förvandla de mest gräsliga ting...hihi!

Ha en njutfull torsdag, det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Zara

Ja visst är den underbar den stilen :)

Du ser ut att ha det ljuvligt hemma hos dig.

Vårt hus är registrerat i början av 1900-talet, men byggdes säkert i slutet av 1800-talet.

Vi har plockat fram alla de gamla detaljerna som man tyvärr gömde på 50 talet. Från början var här kaminer i alla rum men även dem blev omoderna på 50-talet & plockades bort!Hur kunde dem!!

Postat av: Anonym

Ja det är farligt häftigt .. Nästan så man börjar planera hur nästa ska bli.. Fast jag bestämt att jag bara vill ha ett barn :P ..



Ja man lär vara snabb med tutten annars blir hon galen hehe



Nu gäller de att ta vara på tiden hon är liten snart vill hon inte sitta i knäet å mysa längre :/

2010-03-11 @ 18:31:33
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback