Skåpflytt!



Igår kom jag på den briljanta och självklara idén att byta plats på det bruna vitrinskåpet mot det vita skåpet! Att jag inte tänkt på det förut?! Ibland tror jag man blir hemmablind. Hur som helst har vi ett datarum som har röda tapter, mörkgröna tunga gardiner, mörkbrunt skrivbord och ett mörkbrunt litet barskåp. Rummet går i engelsk "herr-stil" kan man säga så det bruna vitrinskåpet jag alltid haft i vardagsrummet passade ju hur snyggt som helst därinne, perfekt!


Hela vardagsrummet fick ett helt annat helhetsintryck bara av att få dit det här vita skåpet istället. Det upplevs större och ljusare och mer ton-i ton förstås. Det blev så bra!





Kommentarer
Postat av: anki.

Åhh jaa man blir hemmablind!!!! Tycker du är duktig å förändrar ganska ofta iaf...jag lyckas ju aldrig ;)

Kram kram!!

Postat av: ninni

Hej

Tack för igår,alltid lika mysigt att ha dig som sällskap,det blev super snyggt med skåpet och dörren ja allt blev bra.

Ska nog ta mig en tur till tant elwira idag.

Kram o ha en fin dag.

ninni

2010-05-22 @ 10:06:01
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej hopp!!

Å, Gud va fint!! Ja, du .. jag håller med dig.. visst blir man hemmablind =) Ibland blir man ju nästan rädd..fniss...



Önskar dig en underbar helg!!

Varm kram till dig från lilla mig..Tina

2010-05-22 @ 10:22:28
URL: http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com
Postat av: Tigris

Avundsjuk: här går det inte att ommöblera alls, för litet (inte hela huset men varje rum!).

Ja, vissa är immuna för solens glädjande makter!

:)

2010-05-22 @ 12:46:02
URL: http://tigrispredikantan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback