Första balkongmyset

Nu har jag suttit ett litet tag på min balkong, härligt! Det gäller att passa på när solen är här! Så här ser det ut för tillfället på min balkong.


När jag provsuttit ett tag upptäckte jag att det var rätt skönt så jag gick in och hämtade ett gäng tidningar, tog av mig armbanden så den eventuella solbrännan inte skulle ge breda vita märken och sen slog jag mig ner och bara NJÖT!

Stolarna och bordet är nyfyndat på Blocket och fanns här i stan. Kostade mig bara 300:-! Stolarna är jättesköna att sitta på och de har armstöd att vila armarna på och det har jag saknat på mina stolar jag haft de föregående somrarna. När jag sen sjunker ner i stolen upptäckte jag att ryggstödet gick så pass högt upp att jag kan luta huvudet på det, det här kommer bli perfekt inför sommaren MYS!!


Stolsdynorna samt kuddarna för ryggen har jag köpt rätt nyligen på RUSTA.


För tillfället är det bara några penséer som vågat sig ut i krukor ännu. När värmen kommer ska balkongen prydas av massor av Mårbackor och andra fina pellisar! Jag längtar tills jag får plantera *ler*


Utanför bild har jag ett vitt planteringsbord med zinkskiva, jättevackert! Det ska proppas fullt av blomster!


Näe nu har jag inte tid att sitta inne längre, måste ut i solen igen!


Snart kommer syrran och då ska vi in till stan i Gävle en sväng och kika, trevligt! Förresten gjorde jag av med 1500:- på kläder igårkväll när jag bestämde mig för att besöka Köpcentrat på kvällen när Hjalle var på fotboll. Kom hem med massa fina sjalar, leggins, t-shirt, linne och nya tunna sommarkoftor! Det är perfekt att ge sig ut på klädjakt sent på kvällarna när Köpcentrat nästan är tomt på folk, det är lyx det :-)

 


 

 



Kommentarer
Postat av: anki.

Gid vilket lyx att shoppa så till sig själv!!!

Å va fina stolarna va då!!! Du lyckas då fynda bra du....

Postat av: Ewa

Oh va mysigt du fixat på balkongen! Visst är det underbart med en mysstund där. Vilket kap du gjort med stolarna...dynorna va ursöta!

Våra missar har haft "balkongpremiär", gissa va de tyckte...

Kram

Ewa

2010-05-12 @ 09:42:18
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Det där ser ut som en kanon plats att tanka energi och massa ideer :)

så fint :)



Massa kramar till dig

2010-05-12 @ 10:52:01
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: ninni

Halloj

Det ser underbart mysigt ut på din fina balkong,vilket fynd för stolar och bord.

Kram o ha en fin dag.

ninni

2010-05-13 @ 09:17:11
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Malin

ser super mysigt ut :) hoppas du får njuta av många soliga dagar på balkongen



Kram Malin

2010-05-13 @ 18:47:14
URL: http://joyforhome.blogg.se/
Postat av: Saras inredning

Men vilken fyndpris! Ibland ska man ha tur som en tok. Ser supermysigt ut.



Kramkram/Sara

2010-05-13 @ 19:52:11
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh, så fint och mysigt. Snacka om skillnad. Här ska det regna i två dagar till. Sur blir man.;-)

Kram Stina

2010-05-13 @ 22:22:41
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback