Vintagefynd!




En lycklig jag!



Idag var jag iväg en sväng till KappAhl för jag skulle kolla på lite kläder hade jag tänkt. Men jag fastnade vid smyckeshörnan eftersom de hade halva priset på alla smycken! Snacka om att jag blev ivrig att få med mig massa fint hem, måste ju passa på när tillfället ges att fynda! Kläderna glömde jag helt av.

De hade jättemycket fina vintage-smycken så det blev många såna. Köpte 10 st smycken, 2 halsband, 2 örhängen och 6 st armband, allt i vintagestil! Det är så vackert och sött, sen blev det ju superbilligt också!

Skulle ha blivit 665:- men det blev 308:- för hela kalaset, det kallar jag ett bra köp...hihi!

Självfallet tipsar jag vidare om KappAhls fantastiska smyckesrea och jag uppmanar er alla smyckeäläskare att göra dem ett besök *ler*

Det finns alltid ett tillfälle att köpa sig nya smycken...hihi!

Hopppas nu inte denna smyckesrea var något lokalt jippo bara på min butik, jag får nog reservera mig mot det *ler*

Så skynda fynda!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka superfynd du gjort. Helt kanon. Jag har köpt flera halsband och armband också på KA och jag gillar dem jätte jättemycket. Ännu bättre när du nu fyndat till halva pris!

Hälsningar

Jessica

Postat av: ninni

Hej

Vilket fynd,smyckena var jätte jätte fina!!

Kram o ha en fin dag.

ninni

2010-05-11 @ 10:35:49
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Hannis

Oooo!I lööööve!

Jag som är besatt i armband!

Måste kika in där=))



Fina smycken har du köpt!

Och snygg jacka har du också=))

Kram

2010-05-11 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback