Loppisfynd 31/8-10

 

Här är några av mina senaste loppis/tradera-fynd! Supernöjd! Känns som det var längesen jag fyndade själv nu. Har ju mest stått och sålt mina gamla grejer på loppis i somras så andra människor fått göra fynd *ler*. Men den dagen var det min tur, hurra!!!

 

Det fina kuddfodralet från H&M Home vann jag på Tradera. Coffe-burken kostade mig 10:-, ljuslyktan med varma toner 10:- och den bruna krukan som jag redan har en av kostade också 10:- perfekt slutsumma!!

P.S
För er som undrar hur det har gått med huset så blev vi inte med hus den här gången pga att det steg för mkt i pris så vi var kloka och stannade upp. Det som är menat att bli det blir så vi gräver inte ner oss för djupt över det hela, nu fortsätter vi jakten på vårat drömhus som antagligen står någon annanstans :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har verkligen fyndat, nästan gratis.

Jag vill svara på din fråga om lammöron. Du ska plocka dom när det inte har regnat. Jag tog bara det som trälimmet kunde klistras på. Dom runda var nya tennisbollar och hjärtat något naturmatrial. Förvara i tätslutande påsar om du inte klistrar samma dag. När dom torkar fritt blir dom annars spröda.

Lycka till! Med hus och allt.

Kram Anita

2010-09-08 @ 08:13:33
Postat av: ninni

Hej

Härliga fynd du har gjort.

kram o ha en fin dag.

ninni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback