Naturmaterial -naturligtvis!

Jag tycker om att ta in naturen så hemmet blir levande! Jag gillar det vita som bas men tycker även om att ta in naturmaterial som trä och sten bland annat. Gillar kontrasten samt den varma känslan och den milda färgskalan det ger.


Den här fina trästegen har jag köpt i förra veckan av en tjej som hade gjort den av gärdsgårdsstörar. Bunden med snören. Hur fin som helst! Notera den fina trälådan jag har på skåpet, gillar verkligen patinan på den!

 

På en byrå samt en hylla i mitt vardagsrum ser det för tillfället ut såhär, det ändras ju så snabbt...hihi!


Jag har fått pippi på småpippin! Har massor av såna här små varianter sittandes lite här och var, beiga, bruna samt gråa. Tycker de är så söta och gör sig så bra till som dekoration!


Den här vackra träbrädan med text köpte jag på Gårdsbutiken Tant Elwira som jag besökte förra veckan med min vän Ninni med bloggen Hagagården då hon och jag hade en heldag tillsammans med shopping, mat och trevligt umgänge!


Då fick vi besöka Jessicas gårdsbutik Tant Elwira efter det att hon nyligen har byggt ut och då köpte jag den här vackra brädan!


Det var allt jag hade att visa för tillfället!


Nu ska jag först piffa till mig själv lite, sen göra namnsmycken och sen vidare till Valbo Köpcentrum för att leta 30-årspresent till min älskling som snart fyller år!




Kommentarer
Postat av: Anki

Fint med stegen!! Är det ett nytt skåp å?

Åhh kan du inte köpa lite presenter åt mig å? Jag har två jag skulle behöva till helgen...borde också åka till Köpis..

Kram!!

Postat av: Rustik Charm

Hej där.



Å vad kul, min första besökare på nya bloggen:) Tack för din fina kommentar. Du anar inte vad mycket bilder ni ska få se:)



Mycket fint du visar:)Gillar oxå att blanda det krispigt vita med rustika detaljer, å så underbart.



Ha en härlig dag.

Kram Kristina

2010-09-13 @ 14:26:02
URL: http://rustikcharm.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Stegen var ju hur charmig som helst. Så mycket fina fynd du har gjort. Klokt med huset. Gäller ju att känna när gränsen går. Var säkert inte meningen att det var det ni skulle ha, kommer nog något mycket bättre inom snar framtid.

Ha en fortsatt bra vecka!

kram Ullis

2010-09-13 @ 22:43:06
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Annica

Vad fint det är Anna! Visst är stegen jättecharmig och så även din trälåda! Det jag fastnade för var dock nyckeln...



Kram Annica

2010-09-15 @ 13:45:33
URL: http://lodahls.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad fint det är Anna! Visst är stegen jättecharmig och så även din trälåda! Det jag fastnade för var dock nyckeln...



Kram Annica

2010-09-15 @ 13:46:04
Postat av: ninni

Halloj

Men va fint det blev med stegen där mot skåpet,jätte snyggt.

Kram o ha en fortsatt trevlig vecka så hoppas jag vi ses snart igen.

kramen

ninni

2010-09-15 @ 21:33:40
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Anonym

gokväll men så mycket fint du visar.. kramen till dig sussie

2010-09-15 @ 22:27:07
Postat av: Emma

Hej hopp.



Korgen kommer från Åhléns och kostade 179 kr så ifall du vill köpa den! =O)

Helikopterturen kittlade verkligen i magen, men jag måste erkänna att jag blev lite åksjuk nästan direkt. Men det var dock inte oväntat för jag blir åksjuk av allt... jag och småbarnen =O)



Kramar

2010-09-19 @ 17:04:46
URL: http://emmasideer.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad fint du har i din lägenhet. Vill tacka en gång till för den fina ljuspåsen med ljusglas i. Den lyser såååå fint!

Tack och kram!

Jessica

2010-09-21 @ 19:04:31
URL: http://www.tantelwira.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa



vilken underbar stege ni fått tag i :)



Ha en kanon dag och hoppas att allt e bra :)

2010-09-22 @ 13:42:16
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback