Solglimtar på min byrå

Igår sken solen så vackert på min vita byrå i vardagsrummet. Jag kunde helt enkelt inte hålla mig från att hämta kameran för att hinna fånga solglimtarna som sjöng på sista versen för dagen! En helt underbar dag för den delen som bjöd på sol hela dagen lång - ljuvligt!!

På min byrå ryms en MASSA grejer! Madonna, pippi fåglar, en mossgrön ängel, stenkruka och en hel del annat som ni kan se...hihi! Är ju så svårt att bara välja ut EN grej som ska göra sig fin när man har så mkt mer fint att välja på *fniss*. Så jag blandade alla mina fina ting så blir jag dubbelt så glad :)

Jag gillar det här mossgröna korset, det är köpt på
Nordljus för ett år sen eller så. De vackra rosorna i glasen påminner mig om somriga tider och rosornas härliga dofter av alla dess slag! Stenkorset är ett Traderafynd från en gång i tiden.

På min vackra brun/beiga madonna har jag hängt ett vackert kors som jag knutit lite spets runtom.

Häpp så var sagan om byrån slut!!

Må så gott mina vänner!!

Förresten, det vore jättespännande för mig att veta vilka ni är som tassar förbi här hos mig emellanåt *ler*
Ni får jättegärna tillkännage er via kommentarsfältet om ni vågar...hihi!

Inget tvång förstås! Den som bara vill tassa runt lite osynlig får såklart fortsätta med det men den som vågar tillkännage sig är hjärtligt välkommen att göra det :)

*Tack för att titten & ha en underbar dag*




Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Anna. Nu var det nyfikna jag som tassade förbi, jag tog mig en stunds avkoppling vid datorn innan det var dags att gå till jobbet. Du har en trevlig blogg:)

2011-02-10 @ 10:20:11
Postat av: Hanna

Jag brukar kika in här emellanåt och inspireras!



Du har så fint hemma och vad fina saker du tillverkar! :)



Inspiration på hög nivå!

Postat av: lotten

hej anna, vilka härliga bilder du visar idag, bara mummasaker!!!! visst är man solnödig!

må väl, varmkram lotten

2011-02-10 @ 19:46:41
URL: http://lottensvita.blogspot.com
Postat av: ninni

Hej

Oj så fint du har det med alla madonnor och annat.

Kör försiktigt nu och ha en fin helg trots jobb.

Kanske vi skulle ta och åka till stan någon dag och kika på uthuset och fika lite,skulle vara trevligt tycker jag.

Ninni

2011-02-11 @ 10:55:05
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej vännen!!

Vilken vårig känsla jag fick inne hos dig :) Fast just nu är de ju snö storm som råder... Jo jag vet att vi pratade om våra fina soffor tidigare eller så va de nog när jag letade efter en och såg din ? Den passar så bra i mitt lilla burspråk.. Mmm jag funderar på att baka makroner i alla färger snart hihhi..



jo ska du och din familj åka på er årliga lilla inrednings runda i år .. Lite avis på de.. Ni verkar ha så himlans kul... Jo jag fins på face book om du vill :)

Må så fredagsmys..



Kraaam kram Linda

2011-02-11 @ 18:55:58
URL: http://nostalgiochrosor.blogspot.com/
Postat av: Stina

Det är verkligen vackert med solens sken på sakerna.

Fint har du.:-) Kram Stina

2011-02-11 @ 21:57:58
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Kathrine Svensson

Tack för din kommentar!!!!!

Alltid roligt med nya bekantskaper!!!!

Så fint du har här på din blogg!

Återkommer mer än gärna!

Ha en fin Dag!

Kram Kathrine

2011-02-12 @ 07:47:52
URL: http://fagelblablogspot.com
Postat av: Anonym

2011-02-12 @ 07:48:22
Postat av: Pite ByggnadsvårdsErica

Vilka otroligt vackra saker, och jag måste hålla med att de gör sig väldigt bra i solsken :-)

Ha en riktigt trevlig helg!



Kram Erica Pite Byggnadsvård

2011-02-12 @ 21:58:11
URL: http://www.pitebyggnadsvard.se
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så härliga bilder. Du gör så mycket fina saker. Förstår inte att du hinner med att producera så mycket ;)

Ha en fortsatt bra helg!

Kram Ullis

2011-02-12 @ 22:33:18
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Katta

Vilket vackert gråvitt stilleben du har där på byrån. Här lyste solen så starkt idag så det blev rena ljusterapin.Kram Katta

2011-02-12 @ 23:05:33
URL: http://rostigarosor.blogspot.com
Postat av: lillan

Hej...oooo vad fint du har:)själv har jag Therese som största fan(vitt zink o silver)men nu har jag hittat dig oxå..kuuul.Har börjat blogga liiite sj,för mina indredningsvänner..fniss.kika in om du har lust.(rent amatörmässigt.(lillanshimlarum.blogg.se)Ha d gott kramiz.

2011-02-15 @ 06:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback