Mysig lördag

I lördags var det mysigt! Först var jag och Hjalle på 3D-bio för första gången och det var rätt läckert! Kanske inte bästa filmen (Tron Legacy) men jag ser gärna en 3D-film igen!

När vi sen kom hem ställde sig älsklingen i köket och lagade ihop lite risotto och fläskfilé. Jag fick sitta i vardagsrummet och bara ha det bra och där kom han och bjöd på vitt vin (Sankt Anna) som jag fick sippa på innan middagen serverades. Ja ni kan ju se hur mysigt vi hade, världens bästa älskling <3!!! Dukade i vårat lilla kök med tända ljus och vi blev sittandes ett bra tag och bara njöt av den goda maten & drycken samt sällskapet förstås!

 

Tack min fina älskling för all omtanke och kärlek du ger mig - älskar dig!!!

 


 


Kommentarer
Postat av: Anki

Mys mys!!!!

Har inte varit på 3D-bio än heller, men nån gång blir det väl av å!!

2011-01-13 @ 10:23:29
Postat av: Jenny/Jema

Vad mysigt det ser ut!



: )



KRAM, Jenny

Postat av: Emilia

Det är så man blir lite stolt :-) Kram till er båda!

2011-01-14 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback