Gårdsloppis!

Hejsan vänner!

Hoppas allt är bra med er :-)

Själv har jag jobbat hela veckan + helgen och nu väntar 2 lediga dagar, såå skönt!!

Rensningen samt packandet inför flytten fortsätter i full fart härhemma och vi bara går och stampar i väntan på att få nycklarna till radhuset! Vi hoppas, hoppas och åter hoppas på att vi kommer att få flytta in liite tidigare än utsatt datum, 1:a juli.

Eftersom det mesta redan är nerpackat härhemma samt att det är kartonger och grejer lite här och var så kanske ni förstår att det inte finns så mkt roligt att visa här på bloggen :-)

Men jag har dock lagt ut en jättefin tallrikshylla på Blocket som jag har bestämt mig för att sälja:




Hyllplan för tallrikar/brickor samt en överhylla.

Längd: ca 85 cm
Bredd: ca 53 cm

Prisidé: 350:-

*************

Jag säljer även massor av annan heminredning i den vita lantliga stilen! Pga flytten har jag som ni vet rensat bort mängder av fina prylar som jag nu kommer att sälja till väldigt bra priser!

Gårdsloppis på:


Stinusvägen 19
812 90 STORVIK/Bro

Lördagen den 9:e juli
kl. 10-17
(vid regn inställt)

Passa på att kom och fynda!!


(Bild från en av förra sommarens loppisdagar)

Förressten så har jag själv fyndat lite på Blocket under veckan som gått. Den här fina byrån kommer att få följa med oss till radhuset när flyttlasset går! En rejäl rustik byrå med vackra beslag och rejäla brädor i botten på lådorna, jag gillar den skarpt!


Nu ska jag nog skruva upp volymen och poppa lite musik och fortsätta packandet :-) Vem vet, kanske rensar jag bort nåt mer fint som får gå till Gårdsloppisen!






Kommentarer
Postat av: Ett rött monogram

Så spännande och flytta, och säkert bra och få rensat bland alla saker. Bra och sälja på loppis och blocket, det är en jättefin hylla.

Kramar

AnnaMaria

Postat av: Johanna Stålros

Kul men jobbigt att flytta. Tack för att du tipsade om loppisen.Kram Johanna

2011-06-20 @ 13:47:35
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com
Postat av: Helena, The Swenglish Home

Ååh, rackarns att jag bor så långt bort, för något säger mig att jag skulle kunna hitta många fina saker på din loppis! Så spännande det låter med er flytt - och SÅ mysigt att få ett nytt boende att inreda och klura på hur man vill ha det. Det kommer att bli jättesnyggt, det är jag övertygad om, och det skall bli spännande att få se lite av det nya här på bloggen... hoppas vi :-).



Snygg byrå du har hittat - så där maffig och "rejäl".



Lycka till nu med flytten och ha en skön sommar!

Kram, Helena

2011-06-21 @ 17:55:00
URL: http://theswenglishhome.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så skönt att får rensa en massa. Skulle jag också behöva göra. Härligt att ni får ett eget radhus, även om det bara är till att hyra. Passar väl superbra så här i sommartider.



Önskar dig en riktigt skön midsommar!

Kram Ullis

2011-06-24 @ 18:11:33
URL: http://levapalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback