Nu är höstpysslet igång igen!

Åh va roligt det var att sätta sig ner och sy igen nu när jag rotat fram symaskinen efter flytten :-)

Har börjat sy mina ljuspåsar igen, tycker det är så roligt! Också är det så avkopplande att få sitta och bara drömma sig bort framför symaskinens surrande för en stund :-)

Det blir en hel del ljuspåsar såhär till hösten när mörkret kommer, det passar liksom bra då :-)

Om nån skulle vara intresserad av att köpa så säljer jag dem för 50:-/st. Det är många som köper dem som gåbort-present/födelsedagspresent samt som julklapp!
Sen är det ju alltid mysigt med fina ljuslyktor såhär till höst och vinter tycker jag så varför inte köpa en till dig själv ;-)


 

Kika in HÄR för att se fler ljuspåsemotiv samt mer info!


Jag kommer att stå på en julmarknad här i Valbo där jag bor i slutet av november så håller på å pysslar lite inför den nu. Roligt att ha något så trevligt att se fram emot :-)

Jag jobbat hela helgen och nu har jag 2 lediga dagar (mån/tis) att se fram emot. Ska verkligen bli görskönt!

Ha det gott mina vänner!








Kommentarer
Postat av: Hannis

Visst är det mysigt att sy!

Det är avkoppling för huvudet=))

Fina är dom dina ljuspåsar.

Kan tänka mig att du kommer att sälja på marknaden.



Ha riktigt sköna lediga dagar nu!

Postat av: ninni

Vi ses snart.

Kramen.

Ninni

2011-10-10 @ 09:40:29
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: liselott jadlert

Vilka härliga ljuspåsar du gör!!!Va fiiiiiina och med fin text på....

Älskar att sy !!



Ha en fortsatt skön Måndag kväll!!!



Lotta...

2011-10-10 @ 19:31:33
URL: http://viivillavillekulla.blogspot.com
Postat av: Jenny/Jema

VÄLDIGT fina!



: )



Jag ska också börja sy igen när jag flyttat, ska försöka sy tunikor och kjolar...får väl se hur det går..!



; )



KRAM, Jenny

2011-10-10 @ 19:33:47
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: ninni

Halloj

Den fina tvålkoppen har jag ropat in på tradera,den är gammal,men det brukar vara ganska lätt att få tag på.

Vi har nu varit på Ikea och köpt den fina plåtbänken och jag håller som bäst på att biffa till den med lite färg,du får se sen hur det blev.

Kram o ha en fin kväll.

Ninni

2011-10-10 @ 19:43:30
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: ninni

Hej Anna.

Du jag såg nu på morgonen att jag hade en tvålkopp i gjutjärn på toa nere,och förstod att det var den du menade,den har jag köpt för ett par år sedan i någon vebbutik,men kommer tyvärr inte ihåg vilken det var,men jag skulle tro att det inte finns att få tag på nu,den kommer från Jeanne d arc living och som sakt så tror jag inte att den finns längre men leta du så kanske du finner en,hoppas!!!!

Kramen o ha en fin dag.

Du skulle du hänga på till tant elwira i morgon?

Ninni

2011-10-11 @ 08:42:44
URL: http://hagagården.blogspot.com
Postat av: Anette& Dick

Tack för din snälla kommentar!

Så fina ljuspåsar och så kreativt.

Kram Anette

2011-10-12 @ 11:02:14
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/
Postat av: zandra

hej jag undrar lite hur du får dit texten :)? skriver du själv eller hur gör du? JÄtte fina saker du gör :)

2011-10-19 @ 12:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback