Blommande vägg

Dagens tema i Fabriken idag är: på mina väggar!
 
Jag vill passa på att visa min nya underbara tavla som jag lyckades få hemskickad av en tjej som sålde den på Blocket. Hon ville inte skicka den men på nåt vis (kan det ha varit erbjudandet om nån slant till?) lyckades jag få henne att skicka den och för det är jag otroligt tacksam och glad!
 
Jag föll för tavlan just för att den var så unik och vacker! Den ser ut som ett skåp med underbart porslin blommor i! Helt fantastisk i mina ögon :)
 
Den får som ni ser pryda min stora vägg i vardagsrummet och den passade perfekt i i färgskalan med mina ljuslampetter bredvid!
 
Nu ska jag hänga tvätt och sen vidare till en vän på kaffe!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Den vackra tavlan ser ut att passa perfekt därhemma hos Dej.
Så fint med den där känslan av att se in i ett gammalt skåp med fina ting.Och en sån tur att hon som sålde den gick med på att skicka den :-)

Hälsningar Eva

Postat av: Ewa

Vilken härlig tavla!!! O lampetterna föll jag med för...var har du köpt dem? letar såna med spegel.....
Ha en härlig helg o kram från
Ewa

2013-04-20 @ 21:57:03
URL: http://hemmahosewa.blogspot.com
Postat av: Helena Bernáld

Hej!

Nu var det länge sedan jag hälsade på här hos dig och jag ser att mycket har hänt sedan sist. Så fint ni har fått det i ert nya hus! Ja, det är ju kanske inte så nytt längre, men det syns verkligen att ni har bott in er och tavlan du visar i detta inlägg är superfin och liksom pricken över i:et!

Men så kul att Liselotte har varit och fotat reportage hemma hos dig! Skall bli spännande att höra vilken tidning hon säljer det till!

Må så gott och hoppas nu att snön även hos er försvinner snabbt så att du kan fixa i trädgården som du önskar.

Kram,
Helena

2013-04-25 @ 10:10:59
URL: http://www.theswenglishhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback