En solig söndag!

Mitt söndagsbidrag till Fabriken blir detta idag!
 
Såhär ser det ut i ett hörn av vardagsrummet! En rustik träbyrå som jag gillar jättemkt!
 
Den här fina gjutjärnshyllan köpte jag på en loppis mitt i staden Luxemburg i höstas. En vacker detalj som i mitt tycke ger stor karaktär!
 
Idag skiner tack och lov solen till skillnad från igår då snön singlade ner! Jag befann mig i mamma å pappas garage och gjöt en hel del fina hem och trädgårdsdekorationer till den kommande vårmarknaden som jag ska stå på här i Valbo den 27/4 så nu gäller det att ligga i :)
 
Nu ska jag och Hjalle åka till mamma och pappa som ska bjuda på vårens första grillning, mums!!!
 
En fin söndag önskar jag er alla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback