Gjutjärnsbord

Hej på er!
 
Tänkte jag skulle visa er mitt finfina gjutjärnsbord som jag köpte på en blomsterhandel för några veckor sedan. Jag kunde bara inte motstå det även fast det kanske sved en aning i plånboken *ler*. Men jag är glad att jag tog det beslutet och att bordet fick följa mig hem för det är bedårande vackert och en sån charmig möbel som ger karaktär till mitt hem!
 
 
Se bara på de snirkliga detaljerna och den härliga färgen som har brunrostig patina!
 
 
Jag ska nu göra mig redo för att åka till en god vän och planera för loppisen vi ska ha i hennes trädgård nu på lördag den 8:e juni. Vi ska sälja inredningsprylar i lantlig/vit stil som vi helt enkelt tröttnat på och önskar att andra ska få ta glädje av istället :)
 
Jag vill även passa på att önska er alla en fin och glad måndag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Åh så fint!!
Förstår att du inte kunde gå utan det! =)
Kul med loppis, skulle behövas här med!

Ha det bra!

Kram Liza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback