Hemma-Hos-Mig-Reportage

Igår lördag var jag med om en minst sagt minnesvärd och skojig dag!
 
Fotografen Lise-Lott med bloggen Vita Nyanser kom hem till mig för att fota mitt hem inför ett inredningsreportage hon sen hoppas få sälja till någon inredningstidning! Wow va spännande :)
 
Men hualigen va jag var nervös innan hon kom! Skulle mitt "hem ljuva hem" verkligen passa för en inredningsfotograf? Hon kom kl 11 och det första hon gjorde efter att vi hejjat på varandra var att räcka över mig en present! Oj så oväntat men jisses vad uppskattat och vad glad jag blev för den! Tack!
 
En blåbärslemonad och söta muffinsformar vackert inslagna i celofan.
 
 Vi började prata inredning med detsamma och det var så lätt och naturligt att ha henne här och hela upplevelsen var så rolig och vi hade så skoj tillsammans! Hon var en riktigt trevlig och go tjej! Ett kul minne för livet! Jag hade bakat ananaspaj plus fixat lite annat gotta så efter några timmars fotande tog vi en paus vid köksbordet med lite gofika och kaffe medan Lise-Lott intervjuade mig och vi babblade inredning förstås :) Solen strålade även denna dag och gav oss härligt ljus vilket ju är extra bra när det gäller att fota.
 
Sen fortsatte fotograferandet och jisses vad kameran smattrade och hon fotade i alla möjliga vinklar...hihi! Efter 4 timmar kände hos sig nöjd och vi tackade varandra för denna delade upplevelse!
 
Lise-Lott piffar med filten så det ska se lite "levande" ut :)
 
Sen är det dags att ta lite bilder från olika vinklar!
 
Upp en våning till sovrummet!
Lise-Lott in action!
 
Nu ska det bli spännande att se om någon tidning  är intresserade av ett hem som mitt *ler*
 
TACK Lise-Lott för en toppendag och för alla fina ord om mitt hem, det värmde verkligen mitt hjärta!
 
Det här får bli mitt söndagsbidrag till FABRIKEN - kika in där för mer söndagskoll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi MATSAFARI

Åh så kul:) Hoppas få läsa om dig inom en snar framtid i någon tidning nu då:)

Postat av: Nettan

Åh, vad spännande och kul för dig!:)
Ja, hoppas vi får se ditt hem ni någon tidning framöver då!
Nettan

2013-03-18 @ 08:10:14
Postat av: Bara anna

Vad häftigt!
Vi ska vara med om samma sak i maj men blir lite mer fokuserat på vårt lantliv tror jag. Kul ska det bli i alla fall.

Ha en bra måndag!

2013-03-18 @ 10:30:31
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: SofiasBod

Men oj, så kul!!
Ska bli spännade att se vilken tidning det hamnar i...
Kram och ha det så bra!
Sofia

2013-03-19 @ 14:19:42
URL: http://sofiasbod.blogspot.com
Postat av: Linda

Wow, vad spännande! Håller tummarna för att någon tidning fastnar för bilderna. :)

Ha en bra dag!
Kram Linda

2013-03-20 @ 09:11:36
URL: http://hemochtrevligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback