Kuddar, kuddar, kuddar!

Dagens tema i Fabriken handlar idag om "min bloggplats".
 
Och såhär ser den ut för min del:
Jag sitter alltid i nåt av soffhörnen och bloggar bland alla sköna plädar och mjuka kuddar omkring mig :) Jag måste sitta på ett bekvämt och avkopplande sätt när jag bloggar. Ibland vill jag sitta i tystnad, ibland skrålar radion lite lätt och ibland står tv:n på som just nu i skrivande stund. 
 
Jag ÄLSKAR kuddar och köper gärna om jag ser någon fin *ler*.
 
Sen tycker jag även om att tända lite ljus för att göra en mysstund av bloggstunden!
 
Silverbrickan har en spegel i botten och är jättevacker! Ljuslyktan är lika som brickan nya inköp och jag har shoppat på fina Lundins Säljlager här i Valbo!
 
Då har jag bjudit på min bloggplats! Nu ska jag kika in på Fabriken och se var ni bloggar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser riktigt mysigt ut i din blogghörna, och du är verkligen duktig på att inreda med vackra ting. Lyktan du har på väggen är helt fantastisk!
Ha en härlig dag!
Kram Petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback