Snirkligt vintrigt

Hej Kära Vänner!
 
Julen är nu bortplockad och får vila uppe på vinden tills det blir dags igen.
 
Det kändes lite vemodigt att plocka undan det mysiga men samtidigt rätt skönt att få starta om på ett nytt vinterkapitel!
 
Vill passa på att visa en hörna i mitt vardagsrum. Där har jag en vackert snirklig spegel med ljuslampetter på väggen. Den hade jag turen att fynda på min Skåne-semester i somras. Väldigt tung och rejäl är den och bara så otroligt väldgjord och vacker. En sån där grej som man liksom inte kan lämna kvar utan bara måste ha, ja ni vet :)
 
På bordet, som från början varit brunt så har jag dekorerat med lite fler favvosaker! En vacker kyrkoljusstake samt en tjusig krona bland annat!
 
 
 
 
Den vackra kronan är ett Tradera-köp och jisses så jag gillar den!
 
De vackra frostvita stjärnformade kulorna fick hänga kvar på kyrkoljusstaken efter jul. De är liksom lite mer vintriga än juliga och så är de ju så himla vackra så de bara måste vara kvar ett tag till :)
 
Likaså får de vackra fattigmanskulorna också vara kvar ett tag till. Så fint att bara lägga ner dem lite här och var som små ögongodis *ler*
 
 Trevlig lördagkväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann Sofi Matsafari

otroligt vacker:) Vilket fynd!

Postat av: Nettan

Vad fint du har! Var länge sedan jag såg nåt nytt här så jag blev glad att se att du var kvar! :)
Nettan

2014-01-30 @ 19:23:45
Postat av: Nina

Så fint du verkar ha....riktigt inspirerande, tack!

2014-02-05 @ 09:43:45
URL: http://noteratavnina.blogg.se/
Postat av: ninni

Härligt om du kommer förbi,då ska jag bjuda dig på hembakt semla!!!
Kram Kram
Ninni

2014-03-07 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback